mattina, icke-fungerande krydda?
CityGross satsade ju under 2008 med Mat-Tina. Trevligt såg det ut tyckte jag och gav ett positivt intryck. Enligt Indikat ökade medieinvesteringarna under året med en tredjedel men nu kan man se att erinran endast ökat med 0,3 procent. Samtidigt ökade marknadsandelen, enligt samma artikel, på grund av lojala kunder och fler butiker.

Bildkälla: hd.se

Bildkälla: hd.se
Kommentarer
Postat av: Leia
Jaha.. så bra eller jag vet inte om det var det. =)
Postat av: Hemma hos Katta
Vilka coola reklamklipp/bilder!
Fick mitt nya mullbärste i present från en butik här i stan. Kolla med någon bra och välsorterad tebutik, var riktigt gott!
Kram /Katta
Postat av: Lina, Curve
Ger annorlunda reklam bättre genomslag än traditionell?
Postat av: Sofia
Läs gärna i min blogg :)
Postat av: addan
din blogg var faktiskt väldig rolig.
jag kommer besöka dig fler gånger
så jag hoppas du inte slutar skriva.
// andreas heter jag
Trackback